.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب و شتم یک خبرنگار در شهرداری قائم شهر

ظهر پنج شنبه 25 خردادماه خبرنگار یکی از روزنامه های سراسری توسط یکی از کارکنان شهرداری قائم شهر مورد حمله وضرب و شتم بی رحمانه قرار گرفت.

این خبرنگار که برای تهیه خبر به روابط عمومی شهرداری قائم شهر مراجعه نموده بود توسط " آقای ر " مسول سابق روابط عمومی شهرداری قائم شهر و مسول فعلی امور اداری شهرداری مورد اهانت و ضرب و شتم شدید قرار گرفت.


آقای " ر " پس از محبوس نمودن این خبرنگار در یکی از اتاق های طبقه پنجم ساختمان شهرداری قائم شهر، اقدام به ضرب و شتم شدید این خبرنگار با سابقه نمود و پس از میانجیگری یکی از کارکنان حراست شهرداری، اقدام به بیرون انداختن آن کارمند و پس از قفل نمودن درب اتاق مذکور به ضرب و شتم خود ادامه داد.

در این رابطه هیچ یک از کارکنان روابط عمومی و حراست شهرداری اقدامی در جهت جلوگیری از این هتک حرمت انجام ندادند و این درحالی است که دوربین های مدار بسته طبقه پنجم تمام صحنه های این درگیری را ضبط نموده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلخوش 30 خرداد 1391
حق شما خبرنگارهای باج بگیر مدیران کل از این بیشتر نیست
شهروند 2 تير 1391
یکی به داد شهر ما برسه این آدمای وحشی از کجا پیدا شدن اومدن تو شهرداری مگه شهر بی کلانتره ! شهردار چی کار میکنه ! چرا توی ارگان اصلی شهر ما باید یه کارمند چنین کار وحشیانه ای بکنه فکر کرده داره کل شهر و شهردار و مردم و... زیر سوال میبره ؟ به نظر من باید این کارمندو اخراج کرد تا دیگه کسی جرات بازی کردن با آبروی یک شهرو نکنه البته میدونم که انسان جایز الخطاست!!!
نا شناس 23 دي 1391
کجای کاری این آقا با فحش دادن به شهردار و درگیر شدن با این بیچاره پست جدید گرفت البته با کمک شورای شهر شخص گوران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.